Rossmann drogerie

akční leták Rossmann

akční leták Rossmann
30.3.2015- 3.4.2015

Rossmann mimořádný leták

Rossmann mimořádný leták
16.3.2015- 20.3.2015

Rossmann akční leták

Rossmann akční leták
2.3.2015- 6.3.2015

mimořádný Rossmann leták

mimořádný Rossmann leták
16.2.2015- 20.2.2015

speciální Rossmann leták

speciální Rossmann leták
2.2.2015- 6.2.2015

aktuální Rossmann leták

aktuální Rossmann leták
19.1.2015- 23.1.2015

akční leták Rossmann

akční leták Rossmann
2.1.2015- 8.2.2015

extra nabídka Rossmann

extra nabídka Rossmann
2.1.2015- 8.2.2015

mimořádný leták Rossmann
Rossmann akční leták

Rossmann akční leták
5.1.2015- 9.1.2015

Rossmann extra nabídka

Rossmann extra nabídka
15.12.2014- 19.12.2014

aktuální Rossmann leták

aktuální Rossmann leták
8.12.2014- 12.12.2014

akční leták Rossmann

akční leták Rossmann
24.11.2014- 28.11.2014

Rossmann mimořádný leták

Rossmann mimořádný leták
18.11.2014- 7.12.2014

speciální leták Rossmann

speciální leták Rossmann
10.11.2014- 14.11.2014

Rossmann aktuální leták

Rossmann aktuální leták
3.11.2014- 7.11.2014

exra Rossmann leták

exra Rossmann leták
20.10.2014- 24.10.2014

aktuální nabídka Rossmann

aktuální nabídka Rossmann
13.10.2014- 17.10.2014

mimořádný leták Rossmann

mimořádný leták Rossmann
15.9.2014- 19.9.2014

Rossmann extra leták

Rossmann extra leták
25.8.2014- 29.8.2014

akční Rossmann leták

akční Rossmann leták
11.8.2014- 15.8.2014

speciální leták Rossmann

speciální leták Rossmann
14.7.2014- 18.7.2014

Rossmann akční leták

Rossmann akční leták
23.6.2014- 27.6.2014

Rossmann aktuální leták

Rossmann aktuální leták
9.6.2014- 13.6.2014

extra leták Rossmann

extra leták Rossmann
25.5.2014- 30.5.2014

Rossmann exkluzivní leták

Rossmann exkluzivní leták
12.5.2014- 16.5.2014

Investiční skupina CPI má první nákupní centrum v Brně, koupila Královo Pole - Médiář

Investiční skupina CPI má první nákupní centrum v Brně, koupila Královo Pole  MédiářInvestor do realit skupina CPI miliardáře Radovana Vítka kupuje nákupní centrum Královo Pole v Brně. Získá ho od britského investora do realit Aerium, kterého ...

Lidl otevře ještě letos šest nových prodejen, bude jich mít 242 - Médiář

Lidl otevře ještě letos šest nových prodejen, bude jich mít 242  MédiářV pondělí 26. listopadu otevírá obchodní řetězec Lidl dvě nové prodejny. V Kralupech nad Vltavou půjde o prodejnu nové generace, která nahradila původní.

ROSSMANN v Mělníku představil novou tvář - Mělnicko on-line

ROSSMANN v Mělníku představil novou tvář  Mělnicko on-lineNový rok, nový interiér. Tímto heslem se řídí drogerie Rossmann v Mělníku, která se pro své zákazníky nově otevřela 16. ledna. Nakupující nyní mohou vybírat ...

KPMG: nejlíp se zákazníky jedná Manufaktura - Médiář

KPMG: nejlíp se zákazníky jedná Manufaktura  MédiářNejlepší zákaznickou zkušenost mají tuzemští spotřebitelé s českým výrobcem kosmetiky Manufaktura, pak s drogerií Teta a finančním domem Equa bank, ...

E-shop pro psy Dogg.cz otevřel v Holešovicích prodejnu s bezobalovou sekcí - Médiář

E-shop pro psy Dogg.cz otevřel v Holešovicích prodejnu s bezobalovou sekcí  MédiářZačátkem letních prázdnin se v pražských Holešovicích na adrese Osadní 5 otevřela prodejna pro psy Dogg. Kamenná prodejna doplňuje déle fungující e-shop ...

Drogerie Rossmann se v Mělníku otevřela v novém - Médiář

Drogerie Rossmann se v Mělníku otevřela v novém  MédiářV Mělníku se ve středu 16. ledna otevřela v novém prodejna drogerie a parfumerie Rossmann. Nachází na adrese náměstí Karla IV a otevřeno má od pondělí do ...

Honimír, Roztoč, Nahák. Gambrinus s Triadem odhalují pivní hříšníky - Médiář

Honimír, Roztoč, Nahák. Gambrinus s Triadem odhalují pivní hříšníky  MédiářPlzeňský Prazdroj přichází s novou digitální kampaní na podporu vnímání kvality svého piva Gambrinus. Vznikla v režii i produkci agentury Triad Advertising.

Češi a prací prostředky: nejznámější a nejvíc kupované jsou Ariel a Persil - Médiář

Češi a prací prostředky: nejznámější a nejvíc kupované jsou Ariel a Persil  MédiářPrací prostředky nakupuje aspoň někdy 87 % Čechů, z toho převážně ženy (98 %), muži o něco méně (76 %). Pro nákup prostředků na praní zamíří spotřebitelé ...